søndag den 22. februar 2009

Mit nye magikerkostume

Til april skal jeg til rollespil og jeg skal spille magiker. Og derfor kunne jeg godt bruge et nyt magikerkostume - det kan man jo altid.
Her kommer billeder af nogle af de dragter, jeg har overvejet at lade mig inspirere af.





















Denne dragt er så vidt jeg husker darth Mauls dragt fra Star Wars 1. Jeg har før kastet mig ud i at sy et kostume inspireret af Star Wars . Jeg holder meget af kostumerne fra Star Wars, især de 3 nye film.







Snapes (Harry Potter) kostume. Dejlig sort og kapperne på ærmerne er en rigtig fin detalje. Kåben er også rigtig fin, måske lidt for upraktisk til min rolle. Meget fine knapper.

Lucius Malfoy, ligeledes fra Harry Potter. Jeg kan især godt lide hans lange sorte frakke med sølvknapper og hans stok. Jeg har købt en fin stok, der skal bruges, på ebay. Den nederste dragt er så vidt jeg kan se en form for kampdragt. Meget fin. Synes dog den ser lidt pvc-agtig ud. Durza er skurken fra Eragon. Jeg kan godt lide det sammensatte og slidte udseende på hans dragt. Overdelen ser ud til at være strikket med stykker af en form for skind syet på. Kappen ser dejligt tyk ud, muligvis uld eller velour.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar